Lagleiar og kaptein Arnt Ola Fidjestøl (bildet) er særs nøgd om dagen etter at han tok laget til 2. runde i NM.
Ulstein 1, laget ein skulle kjivast med om avansement, måtte diverre melde fråfall på grunn av mannskapsmangel.
Antix og lagkamerater håper på suksess også i 2. runde og på siste lagmøte vart det vedteke at ein stiller med same taktiske førebuingar som til 1. runde.
KM Veteran 2011 er flyttet fra 9. til 23. januar. Turneringen spilles på Astrics; innbydelse kommer når det nærmer seg. For å delta i veteranturneringer må en fylle 60 (eller mer) det året turneringen spilles; i dette tilfellet være født i 1951 eller før.
HER finner du resultatene for KM-lag 2010. De blir ikke oppdatert før etter kl. 20.00 søndag kveld.
« Forrige Neste » 1... 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 ...12020