Invitasjon til KM-lag sesongen 2010 - 2011 er sendt ut til klubbene. KM-lag spilles på Mo 16. og 17. oktober 2010 på Gruben samfunnshus. Påmelding på NBF-data eller til Sverre Å. Selfors innen 13. oktober. Arrangør: kretsstyret. Her er invitasjonen.
Husk påmelding til seriemesterskapet! Fristen er 25 september! Påmelding skjer ved betaling til kretsen. Ved spørsmål ta kontakt med Ragnar Davidsen, Alexander Flakstad eller Eva Flått. Lag som ikke har betalt innen fristen blir ikke påmeldt turneringa og dermed strøket! Mvh Kretsstyret
« Forrige Neste » 1... 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 ...12020