Vi har i klubben fått tre nye mestere. Sparmester, Lars Kristian Moen Hjertermester, Per Erik Langbråten Rutermester, Fredrik Helness For de som ikke helt er klar over hva dette betyr så kommer det fort her: Sparmester må ha spilt inn over 150 Mesterpoeng, som tilsvarer enten 15000 klubbpoeng, eller 1500 kretspoeng, eller 150 forbundspoeng. Hjertermester må ha spilt inn over 50 Mesterpoeng, som da igjen vil tilsvarer 5000 klubbpoeng, eller 500 kretspoeng, eller 50 forbundspoeng. Rutermester må ha spilt inn over 15 Mesterpoeng, som da igjen tilsvarer 1500 klubbpoeng, eller 150 kretspoeng, eller 15 forbundspoeng. Jessheim BK gratulerer med utmerkelsen, nålene vil bli utlevert når undertegnede treffer de det gjelder.
Oppstartsmøte er en prosess for å bevisstgjøre, igangsette tiltak og sikre fremdrift i klubben. Møtet tar to -fire timer og er en effektiv måte å forbedre klubbarbeidet på. Prosessen involverer både klubbens aktive og passive medlemmer og styret - noe som gjør at flere personer får økt eierskap til klubben og klubbdriften.
Målet med Start- og Oppfølgingsmøte er: å styrke klubben -> forbedre klubbdriften -> bedre aktivitetstilbud til klubbens medlemmer
På møtene samordnes informasjon om driften av klubben, og gjennom prosessen skal klubben stimuleres til å utvikle seg enten organisatorisk og/eller bridgefaglig. Prosessen styres etter klubbens egne ambisjoner.
Rollen til klubbguiden (den eksterne veilederen som leder prosessen) er å bistå i å analysere nå-situasjon og definere handlinger/tiltak som er nødvendig ut fra klubbens ønsker og behov. Intensjonen er å involvere og inkludere flere i utviklingsprosessen, slik at flere har et eierskap til en fremdriftsplan for klubben.
4 bord på mandag 19/3
Ole Johnny og Bjarne vant klart.
Hyggelig med Julie og Gunhild som ble nr. 2
Trykk les mer for å se resultatene
Mot vår kveld 3 ble vunnet av Sverre Å Selfors-Bjørnar Småli med 61,8% På andre fulgte Geir H Bonsaksen-Tor A Reppen med 56,9% samme scoren på andre plass hadde Kurt O Thomassen-Leif Riksvold resten finnes under resultater
Geir og Tor Arne vant Vinterturnering 3 med god margin. Liv og Sturla tok andreplassen.
Vårturneringen starter 27.mars.
Sammenlagtresultat:
Knut og Per er på plass på Tenerife igjen i januar 2013 med Briidge for Alle arrangmentet. Annonsen er klar, og innholdet kan leses her
Sammenlagt etter 2 kvelder
nr 1 Karsten og Martin
nr 2 Ottar Frode og Inge
nr 3 Rune Henning og Odd Henning
Kun oppsummering fra klubbspilling denne gangen, tar derfor med litt ekstra par, også hyggelig siden våre medlemmer tapeserer toppen av resultatlistene! Fordelt på de ulike ukedagene endte det som følger:
Mandag: Blant 20 par i Torsnes ble våre beste par Tore-Ragnar som vant!, mens May Liss-Knut kom på 3. og Gunnar-Leif på 5. På Gressvik var det 18 par, og der ble Eva-Tormod nr 3, mens Bjørn m/makker ble nr 4. Tirsdag var det spilling Fredrikstad, og der endte det med 5-dobbelt av våre spillere i feltet på 22 par: Leif vant sammen med Thor, og videre fulgte på 2. "Jim og Johnny"; 3. May Liss-Knut; 4. "Raketta-lillebror" og 5. Gunnar-Ragnar. Onsdag var det kun 7 par i Råde, gratulerer til Jan P m/makker som tok seieren! På torsdag stilte det hele 27 par i Sarpsborg. Våre 3 best plasserte par ble Flemming-Hanne på 3. plass, Knut-René på 7. plass, mens Bjørn Brovold-Atle tok 9. plassen i den jevne resultatlista blant tetparene. Gunnar-Morten kapret 1. plassen. Etter 4 av 7 kvelder i klubbmesterskapet er fortsatt Knut-René, May Liss-Kirsten og Jan P-Tormod med og kjemper om topplasseringer.
Vår lag tok de 3 øverste plassen og vant lagkampen 152-118. Her er sluttresultatet (basert på innleverte slipper spillekvelden).
Beste lag hos oss var Dalsveen/Molland og Arka/Iversen - vi gratulerer med seieren !
Kortfordeling Spill 1 - 25 finner du her.
Resultater kamp1
Resultater kamp2 (Bord 3A/3B utregning avviker fra slipp - feil utregning på slipp dog er den signert begge parter)
Resultater kamp3 (mangler slipp på bord 3B)
« Forrige Neste » 1... 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 ...12021