21 par deltok i klubbmesterskapet som gikk i turneringsformen monrad. Thorbjørn og Simon ledet hele kvelden og vant suverent. Inge og Johannes tok en fin 2.plass foran Arild og Sjur.
var/fckeditor/nbfostfold/file/AARSBERETNING2010%5B1%5D.pdf
http://nbfostfold.org/var/fckeditor/nbfostfold/file/AARSBERETNING2010%5B1%5D.pdf
var/fckeditor/nbfostfold/file/revisorberetning_2010.pdf
http://nbfostfold.org/var/fckeditor/nbfostfold/file/revisorberetning_2010.pdf
Nok engang var vi 7 bord, og det er bra Per johan og Bjørn vant ganske klart idag. Morten og Arild var et fattig poeng foran Erik og Gunnar. Grattis ! Dette er altså første kvelden av 4 der alle kvelder teller.
Her spilte Frank flott for å få en liten pluss:
Fram til og med 25. mars: Spilling på BBO Nordic fredag (IMP), lørdag (MP) og søndag (IMP) kl 20.30
Fra og med april kuttes lørdagsturneringen og det blir spilling fredag og søndag kl 20.40
Siste spillekveld av klubbmesterskapet ble spilt 12.mars.
Berit og Ingebrigt vant 1,9 prosentpoeng foran Ove Roar og Mikke
« Forrige Neste » 1... 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 ...12021