Det finnes en egen turnering med KM tittel for de personer som har nok erfaringer i livet. Den turneringen kalles KM par for veteraner. For å få lov til å delta må man være født 1952 eller tidligere. Turneringen foregår i Skien 23 mars. For mer informasjon, les innbydelsen. Påmeldingen må skje innen 21 mars på NBF Data.
Men forutsettningen for turneringen er at det blir påmelding av nok par. Dere som vil spille denne turneringen bør melde seg på tidlig for å sikre at turneringen blir gjennomført !
Vi gratulerer Tore Farbrot og Ragnar Helgesen med seieren i kveld.
Øystein og Anne Marit har tatt ledelsen i A , og Ingeborg og Hide leder i B
Resultat klubbkveld 8. mars 2012
1. Thorbjørn Benjaminsen - Kåre Johansen 14 poeng - 63 %
2. Stig Ellingsen - Sølvi Nicolaisen 11 poeng - 61 %
3. Eirin Aune - Singel 9 poeng - 59 %
4. Per Hafnor - Anita Karlsen 8 poeng - 58 %
5. Bodil skogøy - Gro Karlsen - 5 poeng - 45 %
6. Lena Koch - Arne Jensen - 13 poeng - 37 %
7- Astrid Nordahl-Randulf Kristiansen - 14 poeng - 36 %
Forrige mandag er nå ute, der vant Kai og Ove rett foran Åge og Oddvar. Idag var det veldig jevnt de siste rundene mellom Morten T og Arild (hadde WO siste runde) og Anne Lene og Tom (som ledet før siste runde) der de møtte PJ og Bjørn. Men Anne Lene og Tom kapret seieren med 0,8 poeng. For ordens skyld kom Per johan og Bjørn på 3 plass. GRATULERER !
Terminlisten er satt, den vil bli lagt ut imorgen, men neste mandag starter vi en Påskekylling som varer over 4 kvelder.
Kan også nevne at Lag Schau spilte 1. semifinale i KM for lag. Desverre tapte de denne kampen mot Skien/Markussen, men PJ Schau, K. Skogen, E. Thunberg og I. Schau har en kamp igjen. Vinner de denne siste kampen kvalifiserer de seg til å spille finalen mot 5 andre lag 21 April. Vi krysser fingerene og ønsker LYKKE TIL !
Det vart tett i toppen i vårturneringa. Gunn Angelskår - Torbjørn Pedersen vann 0,1 foran Finn Sundby - Magne Skaar
Geir P Moen og Odd Harald Sundet vant KM-Par med Jon Sagbakken og Arne Georg Aunøien på 2 plass. 3dje plassen gikk til Eivind Moen og Borgar Lunheim. VI GRATULERER!
Kretsen har 2 plasser i NM-finalen. Da de 2 første parene ikke spilte om NM-plassene vil Eivind og Borgar representere kretsen sammen med Ola Kværnes og Tore Berget. Bergeløkken-Pedersen ønsket ikke å spille finalen.
Endelige resultater finner dere på denne linken:
http://bridge.no/var/ruter/html/SM/4_28/2012-03-10.htm
Bilder av pallen, se under les mer.
Resultater 5. mars
1. Roy- Vidar 56 2. Marit- Geir Hamre 55 3. Ivar d-Trond Nakkestad 53 4/5. Klukk- Erik 47 6. Karl- Terje 42
Resultater 27. februar
Nr 1.Martin og Ronny Kolnes 68 Nr 2.Erik Johannesen og Tone Sommerseth 52 Nr 3.Vidar Ballestad og Svein Kåre 48 Nr 4.Trond og Ivar 45 Nr 5.Ann Anne Karin Vetland Nicolaisen og Arleen Reppen 44 Nr 6.Terje og Marit Skree 43
Hele 21 par stilte.Suverent. Harald og Jan vant foran Ralph-Synne og Gunhild - Hege på delt 2. Neste uke er det klubbmesterskap. Vi spiller monradturnering over 9 runder. Mens Lag Ljosland gikk videre i KM i forrige uke etter en flott seier ble det tap for Frode,Jan;Terje og Heidi. Vi heier på Arna, Tor A, Sveinung og Knut O
« Forrige Neste » 1... 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 ...12020