Det er tett i toppen Tron og Ragnar har tatt en hårfin ledelse. Spurtpremier til 1,Tron og Ranar, 4. Ole og Geir og 7.Tor og Svein
NBK 1 med Randi Nyheim - Kenneth Syversen og Knut Kjærnsrød -Per Bryde Sundseth kom seg knepent videre etter innledende runder etter å ha tapt for Sandefjord 1, men slått Horten 1 tilstrekkelig til å gå videre til 3. runden på bedre score. I 3. runde sto fjorårets seriemestre fra Larvik, som også leder 1. div. etter 1. helg, for tur. Ole K. og Kjell Otto Kopstad sammen med Jan Tore Berg og Odin Svendsen skremmer vel de fleste, også Nøtterøy.
Men laget vårt spilte stødig og vant kampen knepent.
Spillekveld 02.01.12 ble vunnet av: Ibrahim Manjoti og Rune Johansen.
Vi gratulerer.
Vi har tatt julefri.
Liten interesse gjør at det ikke blir spilling torsdag 22/12.
Vi starter på igjen torsdag 5/1-12.
Ha en riktig god jul!
Følgende dager i julen er det bridge i kretsen:
3. Juledag i Verdal 4. juledag i Ogndal og Namsos 5. juledag i Nærøy 6. juledag på Inderøy
Vi i kretsen ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år!
Ole Johnny og Bjarne vant 1. kveld i 2012
Trykk mer for å se resultatene
« Forrige Neste » 1... 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 ...12020