Kampen spilles i klubbens lokaler og er 1. kamp i puljespillet (runde 1 og 2). Tredje laget i puljen er Vestnes 1. Dersom du vil være tilskuer møt opp. På lagene er oppført disse deltakerne;
BK Grand 2: Hallgeir Hartvigsen, Lasse Remvik, Oddbjørn Johansen, Sindre Rovde, Jon Terje Storsten, Svein Jarle Bjerkevoll.
BK Grand 3: Kristen Midtlid, Olav Vågen, Rune Skodje, Arnt Vaagsæter
Måtte det beste laget vinne!
Kolbotn lagene har nå begynt å avtale tidspunkt for sine første kamper. Laget med Einar og Gerd, samt Jørgen og Karl Johan, spilte sin førte kamp mandag 24. September. Dette ble en meget jevn kamp, men desverre så tapte våre 17-13. Laget med Sven og Bjørn Arne, Sven-Åge og Bjørn Tore, har avtalt med Askim at de skal være arrangør, og spille begge kampene samtidig.(Spesiell bytteordning, slik at de slipper å vente). Kolbotn BK2 med Jan, Frode, Geir og Lars Erik, har også besluttet å spille 2 kamper seperat, her forsøker vi å spille kampen 15.11, men avventer bekreftelser. Har forløpig ingen informasjon om vårt siste lag. Håper at Tom, Truls, Kjell Johnny og Jan gir meg informasjon.
Lykke til med alle lag.
Nå spilles semifinalene i Bermuda Bowl og du kan følge reslutatoppdateringene her, eller se hele kampoverføringene direkte på BBO. Reglene er greie på dette nivået og når både USA1 og USA2 gikk videre fra kvartfinalen, sier reglene at de må møtes i semifinalen. Det skal altså ikke være mulig for USA å møtes i finalen.
Transnational har også startet og av lag med norske spillere som er i aksjon kan du se her. Resultater for Transnational finner du her.
Sølvknektcupen 2011
NBF Buskerud 4.div 2011-12
Sluttresultat mandag:
http://nbfdata.bridge.no/Ruter/BKGrand/2011-10-17.htm
Det er noen som etterspør etter hva som skjer med FP poeng. Alle klubber/kretser har registrert dette i systemet til forbundet, men webutviklingen sentralt har ikke kommet så langt at de har oppdatert medlemsregistrene. Dette vil komme på plass og oppdateres etterhvert.
Vi minner samtidig om at vi har to lag i KM. Dette har nå blitt trukket. Her ligger den
Alle lykkeønskninger til Lag Per Johan som møter Seljord og Lag Steinmoen som skal ned til Brevik. Kampene må spilles innen 11. desember.
http://nbfdata.bridge.no/Ruter/BKGrand/2011-10-24.htm
Nybegynnerkurs i Bridge påTusenhjemmet !
PÅMELDING
4 kveld i klubbmesterskapet ble vunnet av Svein K Kolstad-Morten Granhaug/ Per H Hansen-Rolf Mathisen med 59,4% På tredjeplass kom Jonny Robertsen-Bjørn Rydland med 57,8% resten står under resultater
I sammendraget er det tett i teten før siste kveld i klubbmesterskapet. Harding - Stanghelle leder 0,2 poeng foran Bonsaksen - Reppen.
« Forrige Neste » 1... 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 ...12020