Dei vann 1.kveld 15.09.14!
Magne og makker vart nr 2
Årets første turnering ble vunnet av Svein Flogeland Gathe - Eldbjørg Grimsrud Gathe med 569. På de neste plassene kom Finn Kjølberg - Harald Kjølberg med 563 og Jan Erik Hesstvedt - Ole Tom Johnsrud med 545. Komplett resultatliste og spillestensiler under linken http://bridge.no/var/ruter/html/0223/2014-09-01.htm
Mandang 08.09.2014 starter Sommer-turneringen som går over 4. kvelder. Terminlisten vil ganske snart bli lagt ut på klubbsiden.
Spelinga måndag 15. september blei vunne med knapp margin av Frode Dyrstad og Dag Christensen. 67,9 % score på dei, medan Bjørn og Tor Anders Hauge på andreplass stoppa på 66,1 %. Dei kan i alle fall trøysta seg med at trekningspremien som var sett opp denne gongen gjekk til paret på andreplass, så det blei vin med heim til begge. Tredjeplassen gjekk til Kåre Kristiansen og Unni Skreslett.
Fullstendig resultatliste med spelanalysar
Neste måndag; 22. september går sesongens første simultanturnering. Samanlagt førstepremie (på landsbasis) er reise og opphald til vinnaren + makker til neste sommars EM i Tromsø, så det gjeld å koma godt igang.
Turen til Herdla har no ti påmeldte. Det er plass til ca 20, så ikkje ver for sein med påmelding til Anne Merete. Hugs å reklamer for lynkursa våre i haust. Sjå sak under. Vår eiga juleturnering, som i år går søndag 28. desember er no oppretta. Link til den her.
Bente Siri ble den fortjente vinneren av årets Sommerbridge-pokal. Ikke bare farter hun Østerdalen rundt på jakt etter klubb- og kretspoeng, vi vet også at det ligger mye god bridge bak seieren. Veldig hyggelig og veldig fortjent!
I dag spilles Sommerbridge-finalen på Øiseth med 24 forhåndskvalifiserte spillere. Det er vanskelig å plukke ut enkeltspillere i dette feltet som skal kunne vinne en slik singelturnering. Men undertegnede drister seg til et forhåndstips på at en av vinnerne blir kvinnelig. Under finner du link til resultatene, hvis alt fungerer optimalt kan vi følge resultatene fortløpende.
Resultatlink til Sommerbridge-finalen.
Vi ønsker lykke til!
Lørdag 25. oktober vil vi feire vårt 80 års jubileum. Det starter med en turnering, og deretter er det mat og dans. Sett av dagen og meld dere på så raskt som mulig.
Invitasjon Systemkort
Og vi begynte med 9 par, det må vel sies å være greit da vi ikke er så mange flere medlemmer i klubben. Jeg kan begynne med å si at vi nå planlegger et kurs i November, men alt er ikke på plass, så vi kommer tilbake til det. Men er det noen interessente er det bare å si ifra til både dem og oss :) Men kveldens resultat kan vi oppsummere ganske kort, for det var et par som utklasset resten av feltet. Arna og Morten K. hadde over 6 (seks) ganger så mye som neste mann....det må vi si er en fin start for årets turnering...vi får se om kondisjonen holder til de 5 neste kveldene :)
Ellers har vi blitt kontaktet av naboklubben Midt-Telemark som er hissig på å samkjøre et kurs for de som har spilt litt, men ønsker å lære mer. Dette er vi selvfølgelig interessert i og vi vil snakke mer med klubbene for å finne en god løsning...så her er det bare å følge med :)
Jeg har blitt kalt mye rart ved bridgebordet.....en del ganske stygge ord, men det makker sa til meg i kveld har jeg aldri hørt før (og det er jeg glad for) Her kommer det spillet.
Det blir spilling på Veikontoret Tirsdag 2. sep. Ikke Vadsø Ungdomskole!
På andreplass kom Terje og Petter foran Geir Ivar og Kristen på tredjeplass.
Resultat
« Forrige Neste » 1... 11514 11515 11516 11517 11518 11519 11520 11521 11522 11523 11524 11525 11526 11527 ...12020