Vinnarar av første kveld av klubbkampen mot BAK blei Øyvind Henden - Sven-Olai Høyland. 71,4 % score oppnådde dei, noko som kan nå eit godt stykke opp på landsbasis då vi også spelte simultanturnering. På andreplass kom Tor og Christian Bakke med 70,6 %, og tredjeplass til Anne Merete Heggland - Leif Juvik med 64,4 %.
Resultat første kveld her
Kampen mellom klubbane er ganske tett med ei knapp Os-leiing før siste kveld.
Pokalkampen blir avslutta med returoppgjer på Os komande måndag; 4. mai. Også spelarar som ikkje spelte første kvelden kan spela. Vi startar klokka 18.30. Vel møtt!
Simultanresultat på landsbasis kjem truleg tysdag ettermiddag. Link til dei kjem her. Resultata blir oppdatert etter kvart som dei kjem inn og er truleg endelege i løpet av veka.
Resultater spilleomgang 20.04.15 se resultater.
Bare 6 par som møtte opp, håper det kommer flere til mandag 27.04.15 da skal vi spille simulitanturnering.
ha en forsatt fin uke.
Tom
Hei!
Windowsoppdateringene i 1.runde kuttet forbindelsen med bridgematene, men resultatene ligger i dem, det så vi jo. Jeg kontakter Geir i morgen i håp om at han kan lokke dem fram.
Leif-Harry Arntsen (bildet) og Sigfred Andreassen vant vårturneringa over to kvelder, som ble spilt 20. og 27. april. På andreplass i sammendraget kom Jostein Pettersen og Jan Salomonsen, mens det ble delt tredjeplass mellom Hans Trodal og Asgeir Blix, og Tor Helge Arntzen og Odd Hjalmar Torrissen.
Referatet finnes her>>>
En minner samtidig om kretstinget som finner sted 4.mai 2015 kl.1830 på Noresund skole.
Gratulerer med seieren til John Arnesen og Svein Elsrud. Sammenlagt vant Allan og Ove
.......og det er på tide å legge sommerplaner. Da er det viktig å sette av 2 helger til bridge.
Først er det storsatsingen SKIEN OPEN som Kretsen arrangerer. Turneringen har vart noen år og blir mer og mer populer. Dette er en stor og fin turnering som kun går over 1 dag. Turneringen har store premier og trekker til seg veldig gode spillere fra hele landet. Men samtidig er det mange både erfarne- og rekruttspillere, så her kan du spille mot både verdensmestere og ditt eget nivå (eller under). Som sagt går turneringen over en dag, nemmelig 13 juni der det blir lagt opp til sosialt arrangement etterpå. Du kan lese innbydelsen her. Påmeldingen skjer her. (eller ta kontakt med Morten)
Ellers er det en stor og fin turnering i KRAGERØ som går over 2 dager. Toppnivået her er også meget bra, så du har også her god mulighet til å måle deg mot de beste i landet :) Turneringen går 29-30 August. På lørdagskvelden er det alltid hyggelig sosialt samvær, spesielt på Sportshotellet som også har rimelig overnattingsmuligheter. Så det er ingen grunn til å gå glipp av denne turneringen. Her har du litt mer informasjon. Du kan melde deg på her.
Dette er 2 turneringer vi anbefaler på det sterkeste og vi håper du kan stille opp til dette. Det er allerede flere lokale spillere som er påmeldt. Har du ikke spilt disse to turerningene før, kan du bare spørre dem hva du har gått glipp av tidligere (de har spilt dem før)
I tillegg må vi selvfølgelig ikke glemme at Norge arrangerer EM i Tromsø 27 juni - 11 Juli. Her vil Forbundet komme ut med mer informasjon i løpet av uken, så det blir det en egen sak på om litt. Imens kan du selv lese om dette her . ellers så har også en egen hjemmeside her.
Så da har du litt mer informasjon til å ta med i planleggingen av sommeren, sammen med partneren din.
Vi gratulerer Nils Hammeren med seieren i singelturneringen "Ta sjansen".
Resultater finner dere under "les mer".
28.04.2015 07:53
7988 Snorre Aalberg
Tags:
Jeg liker godt spill der en noen ganger må avvike fra det som er normalt. Å kjenne igjen disse situasjonen er ikke så lett, dessto mer tilfredsstillende de gangene en oppdager at det vanlige kortet ikke duger. Når jeg serverer dette som et problem, er det ikke så vanskelig. Ved bordet er det mye verre.
Her er hele spillet:
« Forrige Neste » 1... 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 ...12020